Tanketömning!

Åkte polenfärjan i lördags, tror inte att lördagarna är någon bra festdag att åka för det är bara äldre som åker då. Visst hade vi kul men så va vi 15 stycken i vårat umgänge som va överallt på båten också. Intressanta saker som hände, liksom roliga och sjuka.
Det va iallafall en trevlig resa som ska göras om fast på en fredag!

Livet hänger o dinglar, vet inte riktigt vart jag står och vet heller inte om jag vill veta. Men däremot vet jag att jag är på väg frammåt och det är något som gläder mig. Det är inte alltid varken lätt eller roligt att ta tag i saker och ting men vissa saker måste man ta tjuren i hornen vid ändå, för det funkar inte att bara sitta o vänta på att man ska bli gammal. Det är ingen som vinner på det, och minst jag själv!

Men alla saker kan man heller inte skynda på för vissa saker tar sin och det måste man låta de göra med, annars blir det fel i systemet och då går allt förlorat ändå och vissa saker kan man heller inte styra över tiden och tidsbegränsningarna. Men i slutändan så ska allt va löst ändå. Däremot när man löser en sak så dyker det alltid upp någonting nytt att lösa, varav den anledningen kan göra att man stannar lite längre i vissa situationer.


Nu är sommaren slut, hörsten är har, jag fyller år på lördag och ännu ett år har gått!
Under sommaren har jag inte direkt vatt dúkitg med min träning och heller inte med mina matgrejer, klockan har man den med vridit på lite, vilket måste bli ändring på. Men en sak i taget, konstigt att det tar så lång tid att "förbättra" någonting när det går så fort att "försämra"!?

Kommentarer
Postat av: Shawn

Skulle bara säg grattis på den stora dagen:) DRICK INTE FÖR MYCKET IKVÄLL NU:) HAHA

2011-09-10 @ 20:49:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0