Samtal.

Kónstigt det där med samtal egentligen, vissa människor pratar man bara med i knappt en minut medans andra pratar man i flera timmar, så länge så att man tillochmed knappt vet hur man ska avsluta samtalet. Och speciellt med typ gamla vänner och så, då kan man prata i en hel evighet, om totalt meningslösa grejer som man ibland efteråt tänker. Varför sa jag så, eller hur kom vi ens in på det osv.
Men det är klart hade man inte vatt så mycket "filosof" eller snarare tänkt så mycket som jag ibland kan göra så hade jag säkert inte haft dessa tankarna heller, iallafall inte mångfalden av dom.

Det är väl även det jag kommer jobba med mig själv nu när jag ska bygga upp min självkänsla, för det hör ju till. Har man en bra självkänsla så säger man inte saker man funderar på varför man sa och man funderar även inte på någonting man sagt, klart att ibland eller någon gång. Men det märker jag, och det kommer bli bra och jag är bra.

Jag har en lång väg att vandra, men när jag väl är framme så kommer det visa bra resultat och då gäller det bara att hålla i sig i det med. En sak i taget och en dag i sänder :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0