Just nu...

... funderar jag på om jag inte egentligen gör mig själv en stor tjänst om jag bara slutar lita på folk, för dom verkar ju inte hålla sitt löfte många av dom ändå. Jag kan i många fall vara för dumsnäll har jag börjat märka, trodde faktiskt inte jag va de på de viset men jode. De visar ju sig att så var nog fallet ändå! Får nog sluta upp med det där för den enda som blir drabbad av det, det är jag själv. Medans många andra tror att dom får bete sig precis hur dom vill!

Det är lustigt det där med människor och rankning egentligen, för de som är ärliga och ödmjuka hamnar alltid i skiten och blir nedtrampade medans dom som är störst svin tar åt sig äran av saker de inte ens har någonting med att göra och lever på alla andra. Smarta som fan är dom, men det behöver inte betyda att de nedtrampade inte är smarta, de är bara för ödmjuka med förs stort samvete för att klara av att vara sådana svin. Dumt egentligen.

IDIOTER!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0