Halva veckan gången.

Onsdag idag och halva veckan har gått, snart är det fredag och då är det dags för polenfärjan med ett fint gäng. Något att se fram emot, men fram tills dess så blir det lite annat att göra för att få rätsida på livet.
Ska tex på arbetsintervju på fredag förmiddag och denna veckan har även mor och far flytt till syster med familj i mora, så huset har jag för mig själv. Dock så flyttar den andra systern hem från staden denna veckan med, men henne har man inte sett så mycket av då hon flyttar grejer (hjälpte faktiskt lite igår), jobbar och tränar. Men har varit duktig och lagat mat varje dag, och överträffat mig själv med smaken på maten. Så det är inte dumt!

Men ikväll blir det att packa väskan inför helgen då jag flyr in till stora staden imorgon för att hjälpa fina Amanda med flytt på typ 500 meter och planera inför helgen som kommer bli kanoners :D

Håller även på att få hem desperate houswives nu så man får se allt från början :)

Bortglömd låt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0