Bara att gå vidare!

Jag förstår bara inte, egentligen borde man inte bry sej eller ens intressera sig. Men när det går flera månader och ens "vänner" inte hör av sig, inte ens när man upprepade gånger försöker höra av sig till dom på olika vis och inte får något svar. Då börjar man fundera på varför, och finns det någonting som jag har gjort, någonting som anses att jag har gjort fel. Kan man inte då vara så ärlig och berätta det för mig och disskutera det. Eller man behöver inte ens disskutera det, bara vara ärlig och uppriktig så att jag åtmindstonde vet vad det är frågan om, och med tanke på att jag inte ens har en susning själv vad det skulle kunna vara hur jag än vrider och vänder på det!
Och du/ni/den/det har även sagt att du/ni/den/det uppskattar själva när personer säger saker till er istället för om er, för missuppfattningar av olika slag bildas lätt. Osv.

Det tråkiga i detta är bara att jag verkligen trodde att du var en bra vän, men ack vad man kan missta sig ibland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0