Söndag idag igen.

Vid sånna här tillfällen önskar man ibland att allt vore enklare, men tyvärr är det inte så. Jag tycker bara att vissa saker känns onödiga, och att man ibland kan handla bättre än vad man gör.
Motivationen till saker och ting är inte alltid på topp, men det måste ju vara så för att få en verkande effekt också kanske.

Springer på vårdcentralen som en annan idiot med mina problem, men vad ska man göra. Undersökningar hit och dit med alla möjliga problem. Inte något som är sådär kul kan jag erkänna, men det är väl kanske ett såntdär nödvändigt ont som man måste göra när man skjuter upp allt så att det kommer samtidigt allting.
Sen måste jag ta reda på massa andra saker också som gör att saker och ting som tex skolan gör att det inte alltid går så bra för mig, ska man hitta varförnågonstans man kan få hjälp med det. Det är hjmla mycket nu känns det som, men när man väl ta tag i det så går det fortare än man anar faktiskt. Så är det ju, så jag hoppas det rullar på i bra ordning nu, för just nu orkar jag inte med mer bakslag.
Och alla vet vi att fantasivärlden som man ibland vill krypa in i, inte existerar på riktigt och den gör saker och ting bara bra för stunden och då blir det dubbelt upp när man kliver ut från den igen. Och dit vill jag inte komma, och jag kommer heller inte komma dit!

Man klarar allt, bara man vill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0