Onsdag idag då.

Eftersom att jag fortfarande inte är färdig med min medecinska grundkurs än så kunde jag inte påbörja vissa andra kurser, vilket resulterade till att dom blir uppskjutna till nästa termin och det leder till att jag inte fick några pengar denna månaden. Tur där att jag va så duktig förra året att jag betalade så pass mycket skatt att jag får tillbaka 11 000 i juni som jag får klara mig på fram till Augusti, det blir knapert. Men det får gå!

Så nu är det bara att plugga på som sören för att få de sista gjort nu så jag klarar dessa två kurserna jag gör nu iallafall. Sen hade de vatt skönt o köra igång med träningen på riktigt igen, om någon känner för att träna med mig på friskis så är det bara att hojta till.
Och körkortet ska jag lägga ner ALL min energi på nu i sommar så att jag får mitt kort till hösten iallafall, det blir mycket lättare med att få extrajobb o så med då.



Har blivit någon slags Barbados-sucker nu!
Vad hände där?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0