Nattetankar!

Vilken tur att man alltid har sig själv, jag förstår mig liksom inte på folk. Alltså då menar jag verkligen alla sorters folk, och visst är det tur att man kan luta sig tillbaka på en själv ibland, för det behöver man nog. Och så länge man klarar sig med sig själv så är det ju faktiskt bra, jag menar . . . ja det menar jag faktiskt!

Nehe, klockan är miss i nassen o jag borde sovit för länge sen. Men det är så oerhört tomt och ensamt och tankarna bara flyger omkring i ens huvud. Och vad ska de vara bra för? Varför kan man inte bara stilla llting, ta ett djupt andetag och sedan sova och skita i allt onödigt trams?
Jag ska testa med det nu iallafall och se om det går, och imorgon ska jag bara fokusera på den dagen och sen ta framtiden för var dag som kommer. Ja menar man märker ju vad som händer och ingen mening att fokusera sig fram i saker som man ändå inte vet hur det slutar.

Lev idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0