Jag är glad iallafall :)

Livet flyter på, skolan kämpar vidare. Dock inte lika bra som jag trodde och hoppades på att det skulle bli. Men ska ta tjuren vid hornen och söka upp allt om detta nu. För såhär kan jag inte ha det längre, och det drabbar faktiskt ingen annan så hårt som mig själv!
Sanningen är hård och jobbig, därför backar man gärna lite. Men i längden förlorar man bara på det. Men det ska bli bra i slutänden dethär, för det måste det. Och jag vill det verkligen med och även om tidsschemat brister så är huvudsaken att nå målet, och allt här i livet är inte kul för skulle det vara det så skulle man till slut inte se det glada i allt för då skulle det ändå bli tråkigt.

Sitter just nu i min rossa dress, fejk onepiece, och GLAD är jag. Mitt bästa köp på vääääääldigt länge, den glädjen som kom upp i mig när jag hade denna i handen betald och MIN den är obeskrivlig. Tänk att ett litet plagg kan göra en så glad, det är underligt!

Bästa plagget :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0