Tummen upp =)

Onsdag och träningsverk, än så länge tycker jag faktiskt att mina nyårslöften har gått ganska så bra. Dock med måtta, har väl inte gått in stenhårt på att typ bara knapra i mig grönt och frukt. Har haft andra måltider med, men iallafall så har jag inte ätit något direkt onyttigt än så länge, och håller mig borta från chips och snacks istället doppar jag grönsaker i dipp vilket jag kan tycka är godare egentligen, så tummen upp för det (Y).

Denna veckan är det gratisvecka på friskis & svettis, vilket jag har bestämt mig att börja träna på. Jag gillar friskis faktiskt, dom har det mesta. Så nu blir det att svetta sig till ett friskare och snyggare liv !

Nu är det inte många dagar kvar till jag börjar skolan, huanameja! Det blir minsann en upplevelse, om inte annat färden dit och hem. Den ligger ju inte direkt på världens bästa plats, utan på Verkö av alla ställen!!!
Men det får helt enkelt lov att gå.

:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0