Känslor åt alla håll.

Mina känslor sprutar verkligen åt alla håll just nu, samtidigt som jag känner mig världens lycklig så gör jag något jag inte borde- jag tar ut framtiden i förväg. Och den känns som att den kommer bli nästan jobbigast ever, men jag vet att jag klarar det. Man måste faktiskt kämpa för att komma dit man vill, och då får man ibland ta vissa saker och/eller stå ut med vissa saker på köpet. Sånt är livet, bita ihop och ta var dag som den kommer så går det fortare än väntat. Det blir bra till slut och det är det som räknas.

Det känns nästan lite som jag är i klimakteriet eller liknande just nu, ena stunden varm nästa kall, hungrig inte hungrig, sugen inte sugen, och har väldigt mycket känslor just nu. Vet inte riktigt om det har blivit för mycket i mig som behöver ut eller vad det är frågan om, okejdå lite vet man ju varför man kanske är lite upprörd och så, men iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0