JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

ÄNTLIGEN! Har jag fått mina inlogningsuppgifter till skolportalen och fått en hum om hur mitt liv ska bli inom skola och detta. Det ser bra ut, det blir mycket plugg, men skönt att inte alla kurser ligger på varandra. Utan att det är mer en åt gången ungefär, JÄTTESKÖNT. För det blir så virrigt annars, OCH så är det så himla mycket på distans, vilket betyder att jag får sitta hemma och plugga. Vilket är jätteksönt, med tanke på att jag inte har världens bästa möjligheter att ta mig till skolan, när den ligger där den ligger osh jag har inget körkort.
Det verkar lösa sig för mig nu, JIHAA. Ja just nu så är jag fantastiskt glad faktiskt, glad över mitt liv och allt därtill. Att man mår så här mycket bättre bara av att få plugga o träna lite. Wounderbaurt!
Imorgon hoppas jag på att få låna Medecinsk grundkurs- boken av Ida med. Himla snällt av henne tycker jag faktiskt. Och sen kan det börja pluggas ordentligt, för det lär de göra om jag ska klara dessa tentorna.

Sen har jag även denna månaden fått ut några extra hundralappar från kära KOSMO, som hade glömt betala ut min semesterersättning för sista månaden. Men extrapengar är alltid uppskattade, speciellt när man vet att man förtjänar dom. Tack för det saknade KOSMO!

Idag har jag fått paket från gymgrossisten, JAAAA!
Så detta ska förhoppningsvis hjälpa mig att gå ner i vikt, jag köpte lite olika. Som ni kan se nedan sen :)

Pulver/ShakeKapslar.:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0