Drömmar.

Jag har kommit in i ett sådant där drömstadie igen, där jag drömmer de mest märkvädig och knepiga drömmarna som jag inte förstår mig på alls. Drömmarna slänger verkligen in saker som är totalt obegripliga.

Inatt drömde jag att jag skulle få en gammal lägenhet som pappa tydligen hade bott i när han inte orkade vara hemma, det fanns massvis med saker i lägenheten, och jag övernattade där när jag hade vatt på fyllan i stan. Tyckte det var hur bra som helst, älskade att sova där när jag hade varit ute. Hade även efterfest och det blev riktigt stökigt, det städade jag och Sofie upp dagen efter när vi vatt lagom möra. Och så hände en massa knepigasaker, ne helt knepigt detdär!


:)




















Drömmar är allt bra knepiga dom, och man kan ju fundera på om det finns en mening bakom dom, eller om det bara blir. Det sägs ju att när man drömmer så rensar hjärnan av sig det senaste i livet, eller saker man tänker på. Men dessa märkliga drömmar jag har, det är ingenting som jag har att rensa ut, eller ingenting jag går och tänker på. Finns det något i mitt undermedvetna, eller vad är det frågan om egentligen? Ja, jag vet inte mer än att drömmarna är många och lite snarjobbiga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0