DAMP på mig!!!

Jävla nyårslöften, jag får ju PMS-anfall så det bara heter duga här tack vare dom. Jag ger verkligen en medalj till min karl som klarar av att stå ut med mig när jag håller på som jag gör. Men snälla någon ge mig pengar så jag kan börja gymma, simma och dansa. Så jag någon gång kan komma utanför hemmet och se anda människor. Visst att jag har jättebra träningsprogram av alla olika sorter här hemma, men jag vill komma utanför dessa två husen som jag har bosatt mig i. Eller åtmindstonde få en lägenhet i stan, för det hade gjort allt så mycket enklare.

Snart kan jag iallafall få börja övnmingsköra med Ola, vilket betyder att jag kommer väldigt mycket närmare mitt körkort iallafall och med det så kommer jag kunna ta mig till ställen utan att behöva vara beroende av andra hela tiden.
 
Gud, vad det finns saker som man behöver och måste - ja tillochmed måste- för att bli och vara vuxen, och kunna leva sitt vuxenliv. Det värsta är att allt hänger ihop med varandra också, du måste ha ett jobb för att få pengar, men för att få ett jobb så måste du ha en lägenhet, men för att få en lägenhet krävs fast inkomst iform av ett eller flera jobb, och om du då inte har en lägenhet så krävs det åtmindstonde en bil så du kan ta dig fram och för att få köra den bilen så måste du ha ett körkort och körkortet måste betalas av den lönen du får från det jobbet du inte har. Dock har jag turen med mig att mitt körkort blir betalt ändå, jag har bara inte orkat tatt tag i det, vilket jag nu ångrar, me-een man lär sig av sina misstag - eller vad man nu ska säga! Körkortet ska tas snarast möjlight iallafall för hur jag ens ska ta mig till skolan nu när den börjar, det har jag ingen aning om, men man får hoppas att det löser sig, eller rättare sagt det måste lösa sig!

tokig av detta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0