2011 och ett hälsosammare liv!

Nytt år igen, gott nytt 2011.
Dom säger att om ditt nyår blir skit så blir året mycket bra, jag kan väl helt enkelt hoppas på att det stämmer. Visst var det trevligt hemma hos Erika och Martin, men det är inte riktigt värdigt att fira nyår inne i staden, kan jag tycka. Och dessutom så blåste det så förribannat och regnade på det, sen vatt man ju livrädd för att få någon raket på sig. Men det gick bra, men väl ute så var det heller ingen hit. En väldigt turbulent kväll om jag får säga det själv!

Mina tankar kring allt snurrar som fan just nu, dock borde inte det vara så konstigt heller. Jag bestämde mig nämnligen för att lägga 2010 och dess drifter bakom mig och ta 2011 med ett hjärtligt välkomnande och en ny start på ett hälsosammare liv.
Och därtill så kan det bli lite tankar och funderingar, även kring saker som inte hör därtill. Men just för att tankarna triggar upp varandra och jag funderar väl rentav opm vad jag vill med livet och vilket som känns mest rätt.

Jag har det förbannat bra, men ändå är jag inte nöjd, men jag har även hört att det är bra att sträva efter bättre. För hur bra man än har det så kan det alltid bli bättre. Och så tror jag faktiskt det är också. Så nu ska jag helt enkelt bara sträva efter bättre - men först får det bli lite mer träning!

min nya bästa kompis.
Mina nya bästa vänner !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0