Tyck synd om mig!

Lördag idag, jag har gått och blivit sjuk och fått ont i njurarna. INTE kul, men vad gör man egentligen?
Man får helt enkelt vila i väntan på att bli frisk, jag hade sååå gärna tränat mitt latin-pass idag, men det känns lite dumt när man är såhär sjuk så man knappt kan röra sig, det lär ju knappast bli bättre då. Och ölite onödigt att gå på ett pass är man inte kan göra rörelserna.

Jag vet att jag har världens mest underbara pojkvän och att det finns människor som skulle döda för att få ha det så bra som jag. Men ibland vill man bli lite extra ompysslad, speciellt när man är sjuk. Men jag tror inte han förstår det, eller så gör han det glömmer att visa. Eller så visar han fast jag inte ser, jag kanske ska öppna ögonen lite mer och så får han anstränga sig lite mer med. Då går man halva vägen var och det tycker jag låter väldigt rimligt faktiskt, ja så får de bli.
Tack blogg för att du finns, det är ibland underbart att börja skriva och sen komma fram till en lösning bara med att få skriva av sig det.
Ibland får man tankeställare som är värdiga att få!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0