Helgen framför mina fötter.

Mitt hjärta har idag åkt iväg på Svenska rallyt uppåt i landet, och han är borta ända tills på söndag. Undra vem som kommer sakna honom, inte jag iallafall. Ja, man kan ju försöka ljuga iallafall, men med tanke på att ljuga inte är min starka sida så kanske jag ska lägga ner den idén igen och faktiskt erkänna att jag saknar honom redan. En himla massa, det var längesen vi va ifrån varandra såhär mycket, men det är klart det kan vara bra det med. Det är alltid bra att få sakna varandra lite, då man märker hur mycket man egentligen uppskattar varann. Det kan även vara bra att få vara lite med sig själv ibland och bara få andas och tänka ut.
Men snart är söndagen här (Y)

Torsdag idag, och jag har varit sjuk i en vecka så tatt det lugnt med träningen men igår drog det igång med afrodansen igen, och idag är det latindans. Arrrrrrouba, fy f*n vad kul det är. Helt sjukt, jag hade verkligen glömt bort hur kul det är att träna på gym. Ja, visst kan det vara bra med hemmagym och träna hemma o detta, men det är 7 resor roligare ochlättare att hålla sig igång när man tränar på ett gymställe.  Hur underbart som helst, jag verkligen längtar efter träningen, helt sinnesjukt. Jag trodde då aldrig att det skulle kännas så för att få träna, men det är helt enkelt underbart.

Denna helgen tillbringar jag hos mor och far i Bränteknuva, och man får väl helt enkelt bara vänta o se vad denna helgen erbjuder. Men jag hoppas iaf på fika av vänner på lördag och liteträning på det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0