Avskrivning!

Fuck this shiiiit, idag vet jag inte om det är min dag. Dock har jag iallafall gjort första delprovet i engelskan. Men sen så tänkte jag cykla en runda, men det är ju inte kul att göra utan musik, men så har jag råkat slänga det programmet i papperskorgen som man behöver för att ladda över musik till telefonen, och telefonen har jag kastat. Och jag tycks ha fel installationskiva, hur kul är det då? INTE kul!
Så hur ska jag lösa detta? Jo, hade ja iaf kunnat hitta papperskorgen och lägga tillbaka den i datorn igen så hade jag vatt nöjd, men den har jag ju letat efter i flera månader nu, hur blåst kan man va, och hur svårt kan det va egentligen?

Huanameja, jag hoppas min tur vänder snart iallafall. Dock så skiner solen och det är ju underbart, men givetvis så måste man ju plkugga då, tror dock inte att jag har sådär himla mycket idag, men vi får väl se.

Man slutar aldrig förvånas, men mest förvånas jag av mig själv. Över hur jag kan reagera på saker och ting och över hur jag fungerar egentligen. Jättekonstigt, lustigt det där får jag lov o säga. Man tror något är lugnt och sedan helt plötsligt så är man verkligen förvånad och förstår ingenting och kanske nästan tillochmed lite tagen, och i stunder där man kanske borde känna mer ne där är det helt tvärtemot att man knappt känner alls. Jag undrar jag om inte mitt inre spökar lite med mig jus nu, för att vara såhär lugn som jag är nu över allt när jag absolut inte borde vara det med tanke att allt inte gått som de skullat och inte heller har jag någe sommarjobb. Men visst det är ändå skönt att man inte stirrar upp sig, för vad tjänar det till?

Nu hittade jag papperskorgen men då tycks inte programmet va där i? Varför?!?!?!

Sommar :D


Kommentarer
Postat av: Soulkiss

hoppas jag inte bidrar till något av det där :(.

hoppas jag är den som får dig glad och känna lycka!

du vet vem ja är <3

2011-04-26 @ 21:06:12
Postat av: Soulkiss

Hoppas jag är den som gör dig glad och bidrar till din lycka framöver.

du vet vem ja är (A) <3

2011-04-26 @ 21:10:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0