Överbubblande hjärnverksamhet!

VAAAAAAARFÖÖÖÖR??
Måste avreagera mig lite så att jag blir lugn sen, nu är allt som ett himla virrvarr känns det som och jag hinner inte förstå någonting, men jag vet att när jag väl fått avreagera mig och lugnat mig lite så är det lungt sen. Så därför tänkte jag att jag skulle skriva av mig lite för mitt eget bästa. Mitt liv ser ut som det gör och det är bara jag som kan leva det, men jag kan inte hjälpa vad jag känner och samtidigt inte heller tvinga mig själv till att känna saker som jag kanske inte alls gör. Det kan inte vara bra för någon att göra så, för den man lurar mest är sig själv och det slutar bara dåligt i slutändan.
Det är väldigt mycket i skolan nu, men jag MÅSTE klara detta, annars blir det inget kul. Det är dock heller inte så kul att det aldrig kan gå vägen för mig med en gång utan massa krångel och fördröjningar. Plugg, plugg och plugg. Men det ordnar sig, jag MÅSTE se till att det ordnar sig.

Kärlek? Vad är kärlek? Jo, klart jag vet vad det är, men just nu känns det som jag vill lägga den på hyllan lite för det har vatt lite mycket nu och jag känner att jag just nu behöver andrum för mig själv. För att lista ut vad jag vill göra med mig själv och för att kunna åstakomma någonting med livet, bara vara och befinna mig i nuet!

Meeeeeeeeeeeen, ibland blir man knäpp i hjärnkontoret och undrar vad som försigår och att saker och ting kan ta en handvändning helt utan förvarning. Dock känner jag på mig att jag har rätt, för det är den enda logiska förklaringen.

Om någon får för sig att läsa det jag skrivit nu så förstår jag om det låter förvirrande, för det är det även för mig och jag har heller ingen förklaring till det som står utan jag skrev bara av mig lite av mina tankar som kom från ingenstans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0