Trött på mardrömmar.

Dessa makalösa drömmar, när ska dom sluta egentligen? Jag börjar bli himmelskt trött på att drömma dessa mardrömmar hela tiden, minst en per natt och inatt har det vatt iaf två. Uchanameja, jag förstår inte vad dom vill mig faktiskt. Inte ens den minsta aningen, jag blir bara knäpp av att drömma massa sånna saker.
Har en dundrans förkylning nu, så det är svårt att sova om nätterna för jag bara hostar hela tiden så då hinner jag inte drömma på de korta stunder jag sover. Men igårkväll tog jag hostmedicin innan jag somnade, så när jag väl får sova ja då ska dessa mardrömmar komma igen. INTE okej!
Antingen tycker jag att de slutar upphra, eller så får dom faktiskt säga vad dom vill mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0