Tisdag.

Även när man gjort sig bestämd över någonting så är det svårt att sätta slag i saken, och då velar man igen. Och just tanken på att vägen är så lång att vandra när jag bara vill att allt ska gå fort hela tiden, ne det gör ju inte heller saken bättre.
Men på det stora hela är jag ganska säker på vad jag vill, nu gäller det bara att bestämma sig och göra någonting av det också. Det gäller kanske inte att tänka så mycket framåt, utan mer att tänka i nuet och det kanske är det jag har gjort fel för framtiden kommer ju när framtiden kommer och att grubbla på de det är ju bara meningslöst eftersom det aldrig blir som man tänkt sig ändå.

Jag vill så mycket att jag inte vågar, sluta vara rädd!



Idag är det tisdag och jag har blivit sjuk igen, trött på dessa förkylningar med yrsel, illamående och hunger om vartanat, halsont och hosta. Ingen feber denna gången iallafall, och det är åtmindstonde ett plus.

Jag tycker minsann AF kan vara lite snabbare än vad dom är. Så man slipper gå i väntans tider hela tiden. Och jobb, ja det är ju inte det lättaste att få i dessa tider. Men det är bara att söka vidare, och med närmare eftertanke så ska jag göra det nu med en gång (Y).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0