Nu är jag 20.

En helg fylld med kalas och stim. Jag har nu fyllt 20, och jag kan efter denna helgen verkligen hålla med som att ingenting blir som man tänkt säg.
Fredagen bestod av krätskiva hemma i Bränteknuva med massa folk och jag var nykter för att orka med lördagens bravader med kalas x 2. Men det va en himla trevlig kväll ändå. Kvällen blev tidigare än vad den någonsin har blivit förut. Och eftersom detta var min födelsedag så åkte pappa och jag till elgiganten och där fick jag mig en himla fin kamera som jag var himla glad över, och efter det hade jag en trevlig dag med min karl innan kräftskivan satte fart. Och en fin sång blev det också för mig där alla sjöng alla verserna. :)
Lördagen började med att göra sig iordning och pula för dagen, och vid 13 kom det släkt för att fira mig över en bit smörgåstårta. Tack för alla fina paket.
Vid 18.00 började mitt kalas för vännerna som jag länge sett fram emot och hade planerat så bra, men planering vet jag inte om man verkligen ska ha för det va inte mycket som blev gjort av den ändå. För folk bara stimmade runt på alla möjliga humör och blev allmänt fulla, visst va det en trevlig kväll men jag kan dock hålla med om att det var för mycket stim för min smak. Och lite bravader som gjorde att man inte var så pepp och utgång denna kvällen bevisade att Karlskrona är ingen rolig stad att gå ut i, finns inget att hämta hem där inte.
Tack till alla som kom och tack till alla som ställde upp och stort tack för alla fina paket jag fick, jag blev väldans glad må jag säga.

Men det var ändå en upplevelse att fylla 20, och givetvis gick jag på systemet samma dag som jag fyllde och ett litet grattis fick jag minsann också. Så nu är man inte tonåring längre för nu är man vuxen, fasst "man är inte äldre än man gör sig till" ;)

kärlek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0