Kärlek är faktiskt en obegripligt stark känsla.

Min karl åkte till Tyskland väldigt tidigt idag, så vi har inte sovit med varandra inatt och han kommer heller inte hem förrens på torsdag. Eftersom att vi tillbringar så mycet tid tillsammans och nästan aldrig sover utan varandra så känns det minsann lite tomt, men det är bara bra att man får sakna varandra lite.
Dock trodde jag inte att han betydde så mycket för mig som han faktiskt gör, visst vet jag att han är den finaste, men pricken över i:et var innan idag när jag blev förvånad själv över hur starka mina känslor faktiskt är för mitt hjärta.
Såhär gick det till, jag trodde inte att vi skulle prata förrens han kom hem igen, vilket är på torsdag, eftersom att det är väldigt mycket dyrare olika länder imellan. Men idag vid 17.23 så ringde min älskling till mig och då blev jag så chockat glad så att jag höll på att börja gråta, jag fick tillochmed hålla tårarna inom mig och det är ett stort bevis på kärlek och hur lite det behövs för att få mig glad och känna uppskattning, det gjorde min dag och jag är så glad över att ha en så fin man i mitt liv. Han är bara tokigt underbar, fastän han kan ha sina duster, men det kan minsann jag med. Dessa 5 månaderna har bara sprungit iväg men jag är evigt tacksam över att ha fått dela dom med den människan som lyser upp min tillvaro och min dag. Och som även har fått mig att må bättre och le mer, tillochmed blivit himla mycket trevligare. Jag tror baskemig han bara har gjort gott för mig egentligen om jag tänker efter.

=)

Älskar dig Ola Petersson <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0