Imorgon blir man 20.

Nu är det sista dagen i mitt liv som jag är tonåring, sen bär det av till vuxenlivet på riktigt, finns inga ursäkter längre. Förutom dock att jag faktiskt är minst i familjen!
Imorgon blir jag 20, och på kvällen är det kräftskiva här hemma.
På lördag ska jag firas hela dagen, först släktkalas sen kompiskalas, helt enkelt en kalasdag (Y)

Nu borde jag faktiskt städa lite ist för att sitta här. Eller fundera på vad fröken Karlsson gör eftersom hon inte hör av sig. Ne, denna dagen är faktiskt bara tråkig om du frågar mig. Meeeeeen om fröken Karlsson kan höra av sig så behöver den inte vara tråkig så länge till. (Y)
Slutsats på det, HÖR AV DIG KARLSSON!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0