Då var det lördag igen, här satt jag och deppa.

Idag är det lördag, man jag tycker inte det är något speciellt med helger längre. Visst det är då alla ska vara lediga så man kan umgås eller festa o ha kul och detta. Fasst de senaste gångerna man har gjort det så har det känts totalt meningslöst ändå så därför skulle man kunna tro att det likagärna va en måndag.
Och det där med helger är överskattat det kan man känna då, ja men hon den där är ju arbetslös, ja det är jag. Men jag känner inte att det har med saken o göra, för alltid när jag jobbat så har jag jobbat helger såsom vardagar. Så då får man njuta av sin lediga tid och göra  någonting av den oavsett när man får ta ut den, dock önskar jag att jobb skulle springa i min famn men så är inte fallet.
Nog om detta, för jobb det ska jag ge mig fan på att jag ska få inom snar framtid.

Just nu är mitt hjärta på rally, och innan har jag aldrig varit speciellt nervös utan tänkt att det går bra. Men efter jag va med på rallyt förr-förra helgen så känner jag att jag inte är lika lugn idag som jag va innan. Håller alla mina tummar och tår för att det ska gå vägen idag, annars har jag en ledsen bubbe.

Och så har min kära syster och hennes Villem åkt tillbaka till Mora idag, lite trist och ensamt här hemma nu. Men hoppas vi ses snart igen :* <3


Men vad ska jag göra fram till fröken Karlsson knackar på min dörr?



Villem.
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0