Uppe i Dalarna :)

Är uppe hos bästaste Mahlin nu, kom upp hit i lördags kväll. Gud så nervös jag va att jag inte skulle hitta med rätt tåg, och speciellt i Stockholm, men jag hamnade rätt och stolt över mig själv är jag minsann också. Sen har det bara vatt massa prat och mys, dock med promenader och träning inblandat. Känner mig himla stolt över mig själv på det med, att jag verkligen har satt igång.
AF ringde med häromdagen, givetvis så ringer dom när man väl inte är på hemmaplan. Så typiskt! Tyckte att jag skulle pallra mig dit på direkten, men det gick ju som sagt inte. Så vi fick boka in ett möte iaf, men skönt det och att dom äntligen har hört av sig nu efter så mycket tid jag väntat och tjatat på dom om att höra av sig.

Igår åkte jag hem till syster i Mora och myste med hennes familj och stannade över natten, så har fått busa a mig riktigt ordentligt med det lilla busfröet. Även fått testa på att äta kroppkakssoppa idag. Det var en speciell upplevelse, men gick ner det med :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0