Omtultad.

Jag vet inte riktigt vad min hjärna vill mig, inte heller min kropp, hjärta eller mitt undermedvetna. För just nu så känns det som att alla ill åt olika håll, och det är en väldigt speciell och knepig känsla som man faktiskt klarar sig utan. och samtidigt så har jag nu fått en känsla av att jag vill åstakomma massvis mycket mer med mitt liv, men jag har bara inte riktigt kommit på hur än. Eller jo, en grej är det ju jag hat kommit på iallafall som jag håller på med, men hoppas också att det blir färdigt denna gången. Blir knäpp på mig själv ibland faktiskt, när jag inte bara kan följa en väg, nej det är alldeles för enkelt för Sara Johansson, tydligen vill jag vara komplicerad. Ibland känns det underbart, men ibland känns det precis tvärtom. Men jag måste helt enkelt lära mig att leva med den jag är så blir det mycket bättre. Detta låter juu verkligen hur snurrigt som helst, men så kan det vara. Nej, baskemej någon måtta får det vara.
Mern tex, jag har förfäljts av en viss typ av dröm i ungefär 7 månader nu, och blir inte av med den hur jag än gör. Och jag vill verkligen inte ha den där, och om mitt undermedvetna försöker säga något så har jag fattat nu men jag tänker inte följa drömmens råd. ICKE! Och är det så att kanske drömmer har en mening som finns mellan raderna, då vill jag väldigt gärna veta vad det är. För just en sådan här dröm kan irritera ihjäl en faktiskt.

Jag håller fortfarande igång med min träning och kost och det går bra tycker jag, har faktiskt sett resultat på mig själv både på vågen och på omkretsen. 10 poäng till mig (Y)

Jag är sugen på en total förändring, yes I am! Dock inte på mig, utan på mitt liv, jag ska suga på karamellen lite och sedan se vart sedan för mig.

tränaträna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0