Suverän helg :D

Då var det måndag igen och åter en helg har gått. Dock var det en sjudundrans bra helg också.
Började helgen med lite mys hos fröken Karlsson och hennes katter, och massa skitprat och skämt. Och fortastte lördagen med förfest hos mig med mor och far + vänner, kalaskul. Och sedan begav det sig av mot boda för lite Lasse Stefanz och helt underbara människor. Jag dansade minsann inte en enda låt, och inte heller lyssnade jag särskilt noga på Lasse Stefanz men hujademej vilken lyckad kväll. Det var en väldans massa folk där så det blev mycket prat och trevligheter. Ja, herregud.
Den bästa kvällen på väldigt länge må jag säga!

Och helgen avslutades med att fira fars dag och massa mys :)

:D=):D
Jag va väldigt glad :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0