Pengar, skola, jobb, träning!

Torsdag och den 11 november, hanamej vad tiden går fort. Snart är detta året också förbi, tiden bara springer iväg ju äldre man blir känns det som. Men visst har det ändå hänt en del detta året, men fortfarande har jag ingen pli på livet med dess ordning, dock börjar det bara bli bättre. Men till slut ska nog det med bli bra, den som väntar får väl se som man säger!

Varit på AF två dagar nu och donat mig, ska väl på möte hos vuxenutbildningen och börja plugga igen så att det blir gjort och klart så att man lättare kan få ett jobb. Och körkortet får jag minsann lägga in en till extra spark på nu, kanske skriva in mig på körskola snart så att det kommer igång på riktigt där med. Ja, det hade vatt skönt, så man slipper bo hemma så mycket längre tid till. Men det ska ändå på något lustigt vis bli skönt att börja plugga igen för att få komma igång och ha någonting att göra på dagarna. Jag trodde minsann aldrig att jag skulle känna så, men tji fick jag för det.
Dock har jag ännu inte fått någon pejl än på hur det blir med mina pengar riktigt, men ska prata med mor min sen och se om hon kan hjälpa mig att få det på rätsida. För pengar behövs ju verkligen, hanameja! Vid sådana här tillfällen önskar man att man vore mer duktig o spara.

Har varit lite slarvig med träningen denna veckan, shame on me. Dock har jag iallafall sysslat med olika former av sit-ups och "magövningar" och det känns i magen iallafall, så något bra har man väl åstakommit med. Och min kost har jag börjat tänka mer på med. Börjat lite smått med min salladsätning som inom snarast ska bli varje dag, sen har jag mina funderingar på att skippa brödet helt. Iallafall syssla med detta tills jag verkligen känner att jag tappar det där jag vill ha bort när jag ändå lägger energi på att träna ganska mycket.
På tal om träning så får jag nog baskemej ta mig ett pass nu =)

Tider som ska passas :)
Tider som ska passas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0