Jag är bra.

Ibland känner man saknad, ibland saknar man och ibland tror man att man saknar. Det där med saknad är en lurig sak, och man kan heller inte blanda ihop den med längtan för det är två helt olika saker, när du längtar efter något så handlar det oftast om framtiden och när du saknar någonting så saknar du ju det som redan hänt. Så saknad för då och längtan för sen.

<3



Ibland önskar man att man vore mer, ja va ska jag säga, modig. Att man vågade ta för sig mer, på alla sätt o vis och stå upp för sig själv, visa vem man är och helt enkelt ge gärnet. Jag menar det värsta som kan hända är ju ett nej oavsett vad det handlar om. Och man kommer ju ingenstans i världen om man bara gissar sig fram eller bara sitter och väntar, ne just det. Det får nog bli att bygga upp sin självkänsla och börja leva det här livet fullt ut och inte vara sådär satans feg.
För visst är jag bra, och jag kan, om det går åt skogen är det bara att ställa sig upp igen. Till slut hittar man rätt väg, men det gäller att leta upp den också.

:D

Bäst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0