Hurtbulle :D

Satickens vilken hurtbulle jag börjar bli, och det känns riktigt skönt om jag får säga det själv. Idag började jag med att köra dubbelpass, dock bara 30 min på pass nr 2. Meen, jag tycker minsann jag är duktig ändå.
Nu ska flärret bort!
Ja minsann, och sallad har jag börjat äta mycket mer av, och pasta/potatis och det där försöker jag plocka boret så det bara blir kött och sallad. Så det blir ordning på torpet!
Ja, det känns riktigt skönt att ta tag i sig själv och man blir ju faktiskt mycket piggare efter ett träningspass med och mår så mycket bättre, jag kan dock bli så peppad så jag bara vill köra gärnet i flera timmar. Men jag tror inte att det är kanske så jättebra. Man får helt enkelt arbeta sig upp succesisvt. Men detta ska bli bra, det kan jag lova.

Sen ska jag börja plugga den 17 januari igen, så jag blir färdig undersköterska, och under tiden hade jag väl tänkt mig att ta mitt förbenade körkort med för det behövs verkligen.
Hoppas bara inte på att jag blir så trött av skolan så jag ger upp träningen för att "jag inte orkar", men jag får helt enkelt se till att ha en jäddrans diseplin på mig nu. Det kommer bli svårt, men resultatet kommer också bli bra.
Grymt bra!

vig hon :D
(Y) Tummen upp (Y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0