Hemma :)

Har verkligen haft det jättebra uppe i Dalarna hos min lilla Mahlin, det har även vatt skönt att bara kunna ta det lite lugnt och kunna tänka. Det tackar jag för!
Avslutade mina två veckor på ett hejdundrans bra vis måste jag säga, haloweenfest på Bowlingen med förfest x 2 innan. Ja, det var mig en mycket trevlig kväll, en kväll att minnas resten av livet. Huanameja!
Trots min fylla så gick det bättre än förväntat med hemresan på söndagen, vilket kändes skönt. Skönt att åka bil och bara kunna sova bort ruset. (Y)

Men nu är jag hemma och har varit det i 2 dagar nu, hemma till det vanliga dystra. Men kan inte neka till att jag hade lite hemlängtan förra veckan, så lite skönt är det minsann också :)
Nu är det bara att ta nya tag med jobbsökandet och de o detta :)

fest :D  fest :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0