Helgen!

Åter en helg som har varit helt okej, till och med bra. Ja, tänka sig, två helger på raken. Inte illa pinkat!
Drack lite vin hemms hos Lisa i fredags med trevligt folk, helt okej. Men helt oväntat så drattar jag på ändan ner för en hel trappa, och jag kan lova att jag är tacksam över att jag var full vid detta skede och ensam, när jag hade ramlat färdigt skrattade jag för mig själv och ställde mig upp igen och va helt som vanligt. Men får sota för det med dessa förbannade blåmärken man får efteråt. Men jag antar att "själv göra, själv ha".
Men det var en kul kväll ute, dock förstår jag inte varför det va så bråttom hem?

Lördagen blev ut och äta på thai, väldigt gott må jag säga och sedan var det hem till dansbandskampen. Som jag för övrigt är besviken på. Hela grejen med dansbandskampen är ju att det är olika band för varje vecka så det är en massa band som får chansen och vissa upp sig innan "allvaret" börjar. Men icke, nu har även denna tävling blivit som alla andra, att alla är med från början och istället åker det ut band för band efter varje vecka som går. Visst är det helt okej band som spelar, men inte alls samma grej. Det gör mig lite besviken faktiskt. Om jag får säga de själv!

Söndag idag och en total slappdag, har kusin Nathalie på besök här och just nu tittar vi på "Mysteriet på Greveholm", och nu ska vi äta.

!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0