Det ser bara ljusare och ljusare ut =)

Ibland när man bestämmer sig för vissa saker, så är det precis som om någon har bestämt att det inte ska gå igenom och därför blir det soppa av det man bestämt. Även om man nu bestämt det 100 gånger, det gillar inte jag alltid. Ibland kan det vara kanon, men ibland suger det. . . Rejält!
Men, vad är jag att göra åt saken, antingen så får jag helt enkelt face the fact eller bara gå runt det, så kanske det kommer förbi mig så småningom ändå.

Va på AF igår, dom sa inget kul direkt. Får inga pengar förrens julhelgen, för att dom inte har skrivit in mig i UGA när det pappret om att jag ska in där har legat på deras bord sen i september. Men det är väl antagligen jobbigt att ta tag i saker direkt och när det ska göras, när jag även hör av mig flera gånger och undrar hur det går och vad det är frågan om. Ne, men dra ut på det så länge som möjligt, ja dom är minsann knepiga och invecklade dom där!

Från det ena till det andra, jag håller fortfarande igång med träningen, och försöker äta så häslosamt det går, dricker mycket vatten. Och jag känner mig faktiskt stolt över mig själv!

Arbetsförmedlingen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0