Trevligt dethär :)

Torsdag idag, igår va en kononkväll. Dock blev den alldeles på tok för sen, men har man trevligt så kan det bli så ibland. Så jag va inte alls pepp när det ringde på dörren kl10 idag och undrade vad det va frågan om, sen öppnades dörren och så hör jag massa ljud och grejer, doningar o detta o då funderar jag ännu mer. Försökte somna om men blev för kissignödig, tänkte gå upp naken och kissa men som tur väl va slog tanken mig att det kanske inte är så bra. Och vilken tur, för där i köket står en karl och donar med gardinfästerna, ja herre min tid. Men trött som jag är rusar jag bara in på toan och tänker inte på att svara honom när han säger högt "hej hej". Men då vaknade iallafall Maria så hon fick prata med honom, och sen fick inte jag somna igen för då gick han in i mitt rum o så borrade han o grejade. Försökte dock sova men det gick inte så bra. Men eftersom det alltid finns något gott i allt ont, så hoppas jag på att det goda i detta är att jag somnar som en stock ikväll och är pigg imorgon :)

Imorgon är det job igen, härligt måste jag säga att få tjäna sina egna pengar igen och komma iväg lite. Än så länge trivs jag, sen får framtiden komma när den kommer och säga det den vill säga. *Peppar, peppar, ta i trä*

Nehe, nu ska jag minsann titta på en film hade jag tänkt mig, är på lite filmhumör och har varit ute i princip hela dagen. Kalasbra :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0