Torsdag, men känns som fredag.

Jaha, då va det fredag idag tänkte jag nu. Men ikke, det är ju faktiskt bara torsdag idag, eller bara o bara. Men ikväll tänkte jag nog minsann åka långt iväg, eller så långt är det faktiskt inte. Ännu längre blir det på fredag.
Dagen fram tills nu har bestått av Sofie Karlsson, och att jag funderar på hur man får tag i pengar om man är utan jobb? Det är himla klurigt detdär, och AF bara krånglar hela tiden så man får ju aldrig pengarna när dom ska komma ändå. Jäkla krabb om detdär.

Med närmare eftertanke så kan jag undra varför jag sitter här när jag har bättre saker för mig att göra, som att hoppa in i duschen, vilket för övrigt är bland det tråkigaste som jag vet. Uschanameja. Och sen måste jag ju åka iväg för att komma någonstans, och även för att sedan komma hem igen. Men man vet dock aldrig när det blir. Men det måste ju bli innan söndag iallafall, ja det måste det. Jag har ju saker o göra jag med, kan inte bara sitta o slöa hela dagarna.

Och träningen har jag blivit så slarvig med efter jag va så in i nordens förskyld med feber o de o detta, så att jag inte kunde träna. Ja, heliga Maria. Det måste det minsann bli ändring på, men så tänker man att tiden inte finns till, men då är det ju egentligen inte mer allvarligt än att man gör sig tid till det. Och så tänkte jag va duktig o göra ett schema, men hur bra har de gått då. Ne, just det. Saker och ting blir defenitivt gjorda i mitt liv, men mitt i allt det duktiga fixet så tror jag minsann jag glömmer hälften. Och stressa, ja de har jag hört inte är bra, så de låter jag bli.
Men visst vissa saker borde man kanske skruva upp volymen lite på, men öronen är ju så känsliga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0