Onsdag idag då ja.

Nu sitter jag här i väntans tider och väntar på att hjärtat mitt ska höra av sig för att brumma hit, ångrar han sig blir jag bannemej ledsen på honom. Faktiskt!

Idag har jag lekt en himla massa med Sofie, nämare bestämt har vi faktiskt lekt ganska mycket denna veckan vilket känns kanonbra. Blir så kul med oss. Stackars dom stackarna som inte får uppleva oss, undra hur dom klarar sig egentlige, eller om dom klarar sig överhuvudtaget, för när vi är i närheten så blir faktiskt allt mycket ljusare. Inte för att tala oss i goda dagar eller så, men det är faktiskt ganska sant. För vi kan konsten med att bjuda på oss själva, stunta i vad andra säger, tänker o tycker för vi gör som vi vill ändå, och vi är ärliga små idioter som njuter av livet och tar tillvara på dagen som den kommer. Kanoners så bra vi är faktiskt. Jaa-a.
Vi har iallafall denna veckan hunnit med me att vara i Kääälmar, kollat lägenhet, umgåtts med Jämjö-pågarna, spelat badminton i blåsten, köpt oss nya glajjor så vi kunnat glida med stil i 740:an, snackat massa ärligt skit, börjat packa ner Sofies lägenhet, fixat o donat lite o lite av allt möjligt faktiskt. Men trevligt har de vatt minsann, jamensan.

Just nu sitter jag o funderar om jag ska ladda ner lite mer musik och bränna ut en hel del nya skivor, för det kan minsann behövas så mycket som de gamla hackar o far, ut på vägarna åker dom me så snart finns väl knappt några kvar, ja, nej, vem vet.

Jo, så va de de med att jag även funderar på om det verkligen är det aldra aldra sista avsnitten av andra avenyn idag, och om det är det så blir jag nästan lite tokig faktiskt. Det kan ju minsann inte sluta på det här viset, Jag har ju hur mycket funderingar som helst som måste lösas upp först. Folk som försvunnit som jag undrar vad dom gör, och ett barn som måste födas och redas upp med allt där o lite blandade saker. Ja, minsann detta har jag lite blandade känslor för. Om det är sista avsnittet idag så är det dumt och inget bra slut på det hela. Inte om jag får säga som jag vill, och det får jag faktiskt med.

Men nu ska jag minsann göra lite annat än o sitta här o uggla, för nu hörde hjärtat av sig så nu får jag invänta lite besök minsann :)

De e kärlek de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0