Karlskrona, här är jag.

Hemkommen från Kalmar, kom hem till Karlskrona igår. Så nu är jag hemma och funderar på hur jag vill att denna helgen ska vara. Fick jobbet i Kalmar, så tillbaka dit på tisdag och då kommer jag tillbringa den mesta av min tid i Kalmar antagligen. Det ska bli skönt om jag får säga det själv.
Lite miljöombyte och komma iväg lite, det är självklart att det blir tråkigt med familj o de o detta. Men o ena sidan är inte Kalmar så speciellt långt bort så det går ju att komma till mig när man vill och jag är ju hemma ibland.
Meeeeen, jag har väl minsann ingen tid att sitta här o ana ugglor i mossen egentligen, det är ju bättre jag sätter slag i saken än att bara göra mycket snack och liten verkstad. Efetrsom denna dagen är fullspäckad egentligen, jamen.

Nehe, nu ska jag påminna mamma om att ringa hud, och sen massa annat. Och det är ju minsann ett födelsedagsbarn som fyller år imorgon med. Henne ska man väl hitta något sköj till :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0