Käääälmar.

Det är faktiskt måndag idag gott folk, fastän det känns som ja inte måndag iallafall.
Just nu sitter jag i Kalmar hemma hos en gammal go vän till mig, har sökt mig jobb här uppe och det ser ljust ut. Men eftersom jag heter Sara Johansson så är jag fortfarande skeptisk även fast jag redan jobbat en dag som bredvidgång och det gick kanoners. Helt kalasbra faktiskt om jag får säga det själv, alldeles tokigt så duktig jag är när jag väl visar den sidan till och jag kan tänka mig att jag kommer trivas och just nu känns allt bra. *Peppar peppar ta i trä, bank bank ta ta.* Nemen det blir som man gör det till och jag tänker satsta stenhårt på detta faktiskt och jag tror minsann jag hade mått bra av lite miljöombyte och detta, sen är det faktiskt så att jag MÅSTE ha ett jobb för det är inte kul att vara arbetslös o den sketen. Och pengarna bara krånglar med de hela tiden.

Vi får helt enkelt vänta o se vad som händer o fötter för mig och mitt liv nu, man kan inte göra annat än visa sin prestige och hoppas på det bästa.
Pricken över i:et hade vatt om det helt plötsligt hade kunnat sluta klia på min förribankade kropp hela tiden, man blir ju somhandikappad med det o så kan man inte sova riktigt heller. Jag har gjort av med nästan en hel 500ml flaska hudkräm på ungefär en månad. Det är INTE okej, men Sara Johansson får väl skylla sig själv för att hon aldrig ringer vårdcentalen och kollar upp detta. Men har ju kollat det så många gånger utan framgång, så detär väl det som gör det delvis med eftersom jag blir så förribankat trött på dom. Men jag får nog ringa dom ändå för såhär kan det verkligen inte fortsätta, det är minsann sant faktiskt.

Men nu tror jag minsann jag ska dra mig, men nu har jag iallafall uppdaterat mig lite :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0