Inte min lördag idag, ikke.

Jag tror minsann jag ska ta mig en filosofisk promenad och tänka lite, det känns som det behövs. Det är nog trots allt lite mycket nu fastän man kanske inte vill erkänna det. Men vad vet jag, vad är jag at dömma någonting.
Jag blir bara ledsen på alltihopa helt enkelt.
Man ska inte grubbla, o inte tänka, o inte o inte o inte, o de är inte bra o göra på¨det viset, det är inte bra o säga så, inte bra o tänka på sånna saker. Va glad, ja men för i helvete jag är ju glad, men jag kan omöjligt vara glad om jag inte får ur mig mina tankar heller, och det är ju klart att man blir ledsen vid vissa tillfällen. Och jag blir knäpp då, eftersom det känns som det inte är tillåtet.

Nehe, nu vill jag faktiskt inte sitta här och denna kvällen blev bara en jäkla skitkväll, av alltihopa. .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0