Denna helgen.

Denna helgen har varit upplevelserik på många sätt o vis. Det bästa med helgen är helt klart att jag fått vara med hjärtat mitt och verkligen förstått betydelsen av att tycka om.

Fredagen bestod av trevligt sällskap och en trevlig natt, va tänkt att vi skulle svänga förbi strippen men det blev en sväng till piraten istället men det var helt okej det också må jag säga. Tog 40kr för allt i baren och fritt inträde, kanoners kan ju knappt bli bättre. Dock va det väldigt knapert med folk, men med tanke på min trevliga inställning så blev kvällen också sådan.
Innan hemresan så besökte vi Linn på hennes jobb, alltid lika trevligt med nattbesöken på JA-hotellet för att uppdatera sig lite om allt möjligt. Tråkigt dock att vi knappt varken pratar eller ses så ofta längre.

Lördagen bestod av kalas för Erika som fyllt 20år, trevlig kväll trots sina insidenter. Blev bokad buss till Boda för säsongsavslutning, men dock gick inte Sara Johansson in för klockan tickade iväg och sen blev hon för mycket för att känna att det var värt pengarna.
Han även med att tvätta och städa brors bil innan färden till Erika blev av, ren o fin.

Söndagen har mest blivit slapp med tanke på att det blev så sent.

Ibland är det bara så jobbigt att säga hej då, speciellt när man inte vet hur framtiden ser ut, eller när man inte heller har det där att se fram emot, även om man ser fram emot det, så vet man inte när det blir och det är då det blir mer jobbigt. Jag vet att jag kan vara jobbig ibland, men när jag är jobbig på det viset så är det endast för att jag tycker om dig så mycket, och för att jag inte vill sova själv helt ovetandes.
Jag är evigt tacksam för flytt och jobb i Kalmar, den enda nackdelen just nu det är du. Men jag vet att vi klarar det, bara vi verkligen vill.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0