Börjar komma in i det nu :)

Gårdagen blev ju inte riktigt som planerat, å ena sidan blev ju inte denna dagen det heller. Ne Maria är ju lite som hon är, så klockan 8 igår kväll kommer hon på att ne, jag vill inte sitta här jag vill ut o köra. Känner du ingen i Karlskrona vi kan åka till, jo visst gjorde jag det. Så vi åkte ner dit en snabbvisit o fnittrade av oss av våran övertrötthet, sen hem igen och jag trött som en gnu. Å vad skönt att få sova och sova imorgon tänkte Sara, men icke blev väckt av jobbet 9 i morse och fick åka in o jobba. Men jag piggnade till och tänkte positivt, med tanke på att jag är tacksam över mitt jobb över huvud taget, och sen är det bara bra att jag får jobba faktiskt. Men vi får se hur helgen och nästa vecka blir, än så länge så är det inget inprogrammerat, men jag ska stann i Kalmar ändå, med tanke på att dom ska kunna ringa in mig. Och då blir det lite dumt om jag är i Karlskrona faktiskt. Ja, så är det minsann.
Jag och Maria satt med data och papper på jobbet idag och skrev ihop det jag hade jobbat och hittills har jag jobbat 44 timmar, det är ändå inte dåligt för att jag började förra måndagen. Ne, tycker det är bra. Och hoppas dock bara på att det kommer fortsätta att gå bra med. Men den som väntar, ja den får se :)


                                                                         <3

Helen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0