Bebisar, det blir bara fler och fler.

Det här med bebisar, först undrade jag om det bara var en epedimi när det började för ungefär 4 år sedan. Men så kom nästa sommar, och en sommar till och ytterligare en sommar och folk bara fortsätter att bli gravdia. Fast det lustigaste är väl dock att det kommit fram vid vårkanetn och sommaren, fast detta sista året så har det rullat på som ett band. Kan inte ens räkna upp på mina händer hur många man känner som skaffar sig sånna där underbara varelser. Jag är väldigt glad för deras skull givetvis, men jag undrar ändå. Är det en långvarig epedimi eller har det kanske övergått till något konstigt mode att skaffa barn. Ja, vad vet jag. Eller så är det väl helt enkelt så att jag börjar bli gammal och det kanske är dags för såntdär nu, men jag tänker minsann vänta ett tag till. Räcker att titta och mysa med alla andras en tid framöver känner jag. Ja, visst älskar jag barn och vill ha en fin familj, men måste leva ut min väg dit först för att det inte ska bli fel. Ja, så är det faktiskt.
Men som sagt jag är glad över er alla som skaffar barn och hoppas att allt kommer gå bra :)

Villem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0