Måndag en gång till.

Nej, vissa saker är väl till för att man inte ska förstå sig på dom helt enkelt. Helt ofattbart och tatalt korkat.
Give me some more of you.

Jag har blivit helkonstig i kroppen på tal om ingenting, yr, trött och massvis med problem med magen. Mer än vanligt faktiskt, INTE okej.
Får väl helt enkelt undersöka den, ja och hittar dom inget fel så är det ju fel på dom helt enkelt. För detta är inte okej. Dom svarade inte idag, men nytt samtal imorgon väntar (Y)

Kanoners helt enkelt. Men efter omständigheterna, så mår jag bra och man ska inte lipa över spilld mjölk.
Nej, jag har det ganska bra minsann, ska få bort min seghet bara för den är minsann inge vidare. Ja, kära hjärtaness.

Nu är det dags för att . .  . Ja, det märker vi :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0