Det flyter, ja minsann.

Just nu känns det som att allt bara flyter på och jag flyter med, klart att det finns detaljer som man inte är nöjder med men så är det ju alltid. Och det viktiga är inte att fokusera på det, utan snarare tvätom. Att kunna bortse det och njuta av det goda.
* Jag mår bra.
* Är sysselsatt om dagarna med folk som är helt okej.
* Har mina vänner och min bästaste.
* Tränar.
* Äter ganska vettigt och på bättre tider.
* Våren är här och solen lyser.

Det bara flyter på helt enkelt, och inte nog med det så finns det ännu fler saker att faktiskt vara glad över. Fastän jag ibland kan vara lite osäker på mig själv och är trött på vissa saker ibland och funderar ofta på om man ska våga eller inte våga. Jag har gett det en chans denna gången, det tog sin tid men nu är nog minsann den tiden kommen. Och jo ja, det kan bli bra det här det kan det minsann. Du gör mig glad, pirrig och blyg. En kombination som känns helt okej, iallafall i detta sammanhanget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0