Då var det fredag igen.

Ja, då var det fredag igen och här sitter jag hemma hos frugan och grubblar på olika saker tillhörande livet.
Ne, så allvarligt är det faktiskt inte.
Jag försöker mest plugga och hitta rätt information medans jag samtidigt sitter och planerar lite inför en viss 20-års fest. Dock är det 7 månader kvar, men ska det bli bra så krävs det även bra planering (Y). Så sant som det är sagt.
Filosoferar även på morgondagen då min kusin ska firas med en himla brakfest, detta får man bara inte missa. Försöker komma på de bästaste idéerna att hitta på för den karlen, det måste ju bli bra och speciellt, för man fyller trots allt bara 20 en gång i livet, och det är ju kanonkul. Åtmindstonde så vill man ju att det ska vara det ^^

Om en timme slutar frugan jobbet, och då ska jag förhoppningsvis vara klar med mitt Östersjö-arbete och skickat in det till min lärare som sedan ska få titta på det lite. Dock har jag bara hållt på med det i 2 veckor, medans den andra större delen av klassen KAOS har hållt på lite längre, så det är väl inte toppenbra. Men det får duga som det är då det finns tidsbrist.
För er som undrar över gruppen, klassen och allt det där, det hände så hastigt och helt plötsligt så började jag på Litorina Folkhögskola som jag har gått på i två veckor nu, och där tillhör jag en grupp som heter KAOS. Det är en ny skolidé som skolan har tagit till nu, där man då kan läsa på deras skola i 12 veckor för att se om man trivs och vill fortsätta plugga eller om dessa veckor va bra nog för en. Dock ger det typ ingenting, inte i betygsammansättning och så, mer än att man får med sig nya erfarenheter i livet. Att gruppen sen kallas för KAOS är för att det kommer in nya och hoppar av folk hela tiden.
Men än så länge så har jag hållt mitt humör uppe, så vi får se vart det leder :)


<3 Du är mitt bästaste <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0