Anton, hejhej.

Hejhej, nu är det såhär då va att Anton va fast besluten om att han ville vara med i min blogg, och snäller som jag är så låter jag honom. Han ville att jag skulle skriva lite om hur han har förändrat mitt liv o detta.
Jo, tänka sig. En kväll för några helger sen så befann det sig en snygg en utanför playbar, där stod han och rökte sina Lucky Strike och hette Anton. Dock fick jag inte informationen om vad denne man hette under denne kväll för han va så kalasans full så jag tror knappt han visste det själv, jag var mest trött och okejdå lite full jag med kanske. Men iallafall, där stod han och bara stod.. Alldeles ensam faktiskt fram tills jag och frugan skuttade fram framför honom och han höll på att dö av en hjärtinfarkt när det kom 2 snygga brudar framför honom som bärde en stil som han aldrig hade skådat på kvinnligt kön i verkligheten förut, skamligt kan jag tycka.
Detta resulterade till en vänskap som är av sin alldeles egna speciella changer, med tanke på att vi båda bär omkring på lika speciella hjärnhalvor så blir det heltokigt när dom slås ihop till samma. Meeeeen, det gillas starkt (Y).
Så upp till hur denna man har förändrat på mitt liv, ja de kan väl defineras på lite olika vis, som alltid när det gäller mig och mina synvinklar. Han har ju givetvis gjort mitt liv mycket enklare, mycket mer flytsamt och allt känns så mycket bättre nu med en Anton vid min sida, tänk denna fagra mö som ska få gifta sig med honom, en sak säger jag dig bara Anton. Jag hoppas innerligt i min själ att det är jag som får vara bestman, för annars vill inte jag vara med?
Jag säger som en vis Anton sa till mig en gång "Det känns som vi har kännt varandra i hela livet" .
Ja, varför han sa så, de vet jag faktiskt inte riktigt.

Du har tur du Anton, att det va just jag som hoppade fram till dig just den kvällen, ja de må ja säga du fagra man.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0