Sicken kväll igår.

Jag tror verkligen att jag har världens bästa pojkvän faktiskt, för han står ut med mig och tycker om mig fastän jag ringer och väcker honom 3 gånger mellan 3-4 mitt i natten och han svarar och står ut med mig. Ja herre min himmel vilken underbar kväll det var igår och ypperligt trevliga var jag och Sofie med.
Dock hade Sofie glömt sitt legg hemma, men som tur väl är så tror ju folk att vi är tvillingar, tillochmed vakten så därav kom hon in. Vilken kväll .
Finns en filmsnutt på oss också när vi kom hem, och taxi åkte vi, och pratade med varenda människa vi såg. Ja, det va en riktigt lyckad kväll faktiskt om jag får säga det själv. Sen när vi tänke efter lite idag jag och Sofie så kom vi på det att vi borde ha en kameraman efter oss när vi festar som kan filma oss för det hade vatt riktigt roligt o se, och typ åka land o rike runt o ta våra pubbrundor. Det hade vatt grejer det, jag tror minsann att jag ska köpa mig en vidoekamera faktiskt.

Förra veckan han jag även med att vara i Stocholm i 4 dagar med mitt hjärta, och det va alldeles tokigt mysigt om jag får säga de själv. Hans kusin tog studenten så det var därför vi åkte upp, speciellt sätt att ta studenten på där uppe tyckte jag minsann. På utropet så kom dom på lastbilsflak, och hoppade/åkte sen ner från en hopptornsrutchkana, och inte heller ropade dom ut namn eller klassvis eller så. Och öl hade dom köpt på Lid´l för att hälla ut det på varandra, inte dricka. Nejnej, ja minsann en speciell student detdär.
Men det va trevligt i Stockholm, så det gör jag gärna om.

Snart är det midsommar, och det gillas starkt för då ska jag vara med plutten min :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0