Kääälmar o jobb igen.

Hejhej, jag förstår verkligen inte varför vissa människor snackar så mycket. Och om dom kanske ser ett nöje med att såra sina vänner, sen att dom ställer u när det assar dom. Men visst, det kanske är som dom säger som där, att folk bara ställer u när det gynnar dom själva. Men o ena sidan jag ställer ju u ändå och det finns faktikst andra som också gör det. Men varför känns de  som de är så få av dom.
Ja, huannamej. Jag ärriktigt trött å dom sombara snackar och inte menar något av att, men ändå slutar man aldrig hoppas på att det är  sant och att de ska bli så. Lustigt de där. Och  himla lusigt att det finns dom som kan "snakca" om sina "vänner" men samtidigt vara där för dom, och ibland mer faktiskt för dom än för sina rikitga och äkta vänner. Ser man så borde man ändå förstå kan jag tycka, men klart jag har haft fel förut. Men konstigt ändå! Jag kommer väl ändå aldrig förstå mig å det där.
Och visst man själv har väl inte alltid vatt guds bästa barn, men det här med skitsnack o de har man gudbervamej väl vuxit ifrån. Alla kan vi vara arga men förde behöver man fakiskt inte ljuga, för följderna av de kanske då inte blir som man tänkt sig.

På tal om annat, ja har nu vatt hemma i Karlskrona o firat min karl som fyllde år tisdag vid 21-tiden, det har vatt mys, även vatt där över midsommar med en massa folk. Hilma trevligt faktiskt. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0