Helgens bravader i sin form.

Ja minsann denna helgen var inget annat än upplevserik på alla möjliga håll och kanter. Men jag börjar iallafall känna mig mer och mer som hemma i Kalmar och det känns bra.

Fredagen blev det jobb för min del likaså lördag morgon så för Maj månad jobbade jag iallafall ihop 70 timmar :)
Men så efter jobbandet i lördags så var det inflytningsfest som bjöds på en hel samling av olika folk men som alla va lika trevliga och sociala, det gillas starkt. Det blev även grillning och för vissas del fotboll, ja minsann roligare syn får man leta efter. Runaway bride på Maria med sin sammansattning med skor och klädsel vid fotbollen, men det gick. Blev även en hel hög med sällskapsspel och även twister framplockat. Suveränt. Jag blev dock lite trött och däckade till i en timme, sen när jag vaknade hade folk gått och de som va kvar skulle gå då, vilket Sara Johansson inte uppskattade, men vad gör det när man kan fortsätta ändå. Ja, Pontus däckade som en stock efter han hade bäddat upp sig på twister-spelet med madrass och grejer.
Men, folk har varit duktiga på att spilla iallfall, den äran tar jag inte ifrån någon för herre min gud så klibbigt det va på golvet, men det va de minsann värt för det var en kul kväll.

Om jag inte vet vem jag är,
hur vet jag då vem du är?
Om jag inte vet vart du står,
hur ska jag då kunna veta vart jag står?
Fast om det vore enkelt,
då hade det inte varit ärligt.

Jag önskar ibland att det fanns en planet där även jag fick plats för att bara vara,
bara vara som den jag är,
bara vara utan knepiga frågor,
utan att behöva förändra på sig,
bara kunna vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0